The L Word и по българска телевизия!

Слуховете взеха, че излязоха верни – този месец започва излъчването на The L Word по Foxlife!

Така че – хайде на сериала, всеки четвъртък от 22,00 часа, повторение в петък от 17,00 часа и събота от 20,00 часа.

Аз само се надявам да е със субтитри, а не с дублаж, а и не мога да си представя коя ще може да дублира Шейн.

Добри новини, пък и ще е интересно да се наблюдават реакциите у нас.

Explore posts in the same categories: art, hot, lesbian, media

Етикети: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

9 Коментари на “The L Word и по българска телевизия!”

  1. girlsgonewise Says:

    Уау, да…

  2. musha-busha Says:

    Още преводът на името – Л връзки (?!) иде да покаже, че превода ще баш мачистки. Интересно ми е как ще преведат разговора на Шейн и Кармен по време на секс. А още по-интересно ми е в следващите сезони, подаръка за сватбата на Шейн и Кармен, песента Lick it в какъв цветущ вид ще я представят.

    И все пак – САМО пет години след началото на сериала, вече и у нас:) След около 15, може и Queer As Folk.

  3. girlsgonewise Says:

    Това, което напоследък излува у нас е тема на един толкова дъъълъг разговор…
    Ще видим как са превели сериала. Аз телевизия много не гледам, а за капак нашия телевизор не хваща Фокс лайф, но ще е хубаво някой да го запише и да го качи в нета, да си почешем езиците с некадърен превод. Това по принцип е една друга любима тема, освен некадърните медии, та да видим :)))

  4. Anchett Says:

    това е готина новина, аз го търся от месеци тоя сериал по местните сървъри тук, но сега като се прибера ще имам какво да правя всеки четвъртък вечер :))


  5. супер, без това мислех да го гледам скоро, и даже си бях изтеглил първия сезон :)

    иначе може и без QAF…нещо не ми допадна :/

  6. girlsgonewise Says:

    QAF е много добър, даже на моменти ми е много по-интерес от The L word, ама всеки си има различни вкусове за сериали :)
    По-важното е ролята, която и двата сериала изиграха.

  7. NoName Says:

    Някой ще ми каже ли от къде да изтегля 1вия сезон…!!??(линк ако може) Много ми харесва сериял4ето…!! :)

  8. girlsgonewise Says:

    Линк не може, пробвай в торент тракерите. Примерно Замунда.


Вашият коментар

