Алиса в страната на …

Току-що Showtime, които стоят зад The L Word съобщиха дългоочакваната новина – около коя героиня ще се завърти продължението на култовия сериал, който трябва да свърши догодина с шести сезон.

Това ще бъде Алис, изиграна от Leisha Hailey, а Айлийн Чайкен, създател и изпълнителен продуцент на The L Word ще напише и продуцира пилотния епизод, който ще бъде заснет в края на тази година, най-вероятно през декември. Засега няма други подробности около новия сериал, който ще дебютира он-лайн, с възможността при добри рейтинги да се премести на малкия екран.

Алис е главен герой в The L Word от самото начало на сериала през 2004 година, а слуховете около продължението сочеха Алис Пиазеки като най-реалистичния избор, като се има предвид, че нейната героиня е харесвана от всички (и изключително популярна сред лесбийките, като непрекъснато оглавява класации за най-желана жена), възможността на Лийша да играе в нов сериал и факта, че тя е открита лесбийка. Наскоро нейната банда Uh Huh Her издаде първия си албум Common Reaction, който има потенциала да се превърне в голям успех.

Наскоро в интервю тя каза: „Аз никога не съм отстъпвала назад и не съм се замисляла как фактът, че съм гей се е отразил на кариерата ми. Това съм аз и мисля, че съм възнаградена по този начин, защото живея живота си открито и честно.

Идеята за последователен сериал с главен герой Алис малко ми напомня на историята с „Friends“ и Джоуи, но се надявам, че сериала на Алис ще е по-успешен. Не че нещо, но нейната героиня винаги ми се струвала по-хмм, триизмерна от много ТВ героини, нейни колежки в The L Word, да не говорим за самия Джоуи.

Успех на Алис!

Explore posts in the same categories: hot, lesbian, media

Етикети: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 Коментари на “Алиса в страната на …”

  1. kyky_pyky Says:

    Ще се радвам да я видя пак – готина е .

  2. longanlon Says:

    хм, една от най-скучните и безинтересни от филма

    така се надявах да е шейн…

  3. girlsgonewise Says:

    Може би е време Кейт да излезе от стереотипа на Шейн и да пробва нещо ново, защото съм сигурна, че е добра.
    В Art School Confidential ролята и беше на нещо шейноподобно, мхм, така че аз лично искам да я видя в нови и различни роли.
    П.С. Гледал ли си Young Americans?

  4. longanlon Says:

    гледал съм всичко нейно, което можах да намеря :) всичките й роли, в които съм я гледал са такива – и в young americans (колко е готина като малка не е истина просто) и в епизода на law and order, дето играе травестит

  5. zazie Says:

    хехех, лийша пее в uh huh her:) съвсем наскоро открих групата и ги слушам нонстоп тези дни, но сега разбирам за лийша. вярно че едната вокалистка ми заприлича на нея, но не можех да повярвам, че е тя – доста по-добре изглеждаше в сравнение с ролята й в сериала.

  6. Myname? Says:

    Упс, всъщност спинофф няма да има. От Шоутайм май са кътнали бюджета или не са харесали идеята продължението на Л връзки да е в затвор, хм, жалко, защото Famke Janssen е доста готина актриса /по Фокс като Ава в Клъцни-срежи/ и щеше да е готино да играе лес с хубавото име Valentina Galindo.


Вашият коментар

