Wtf!?!

Eдна рекламка, която от известно време се появава в безплатни издания като Спортал и подобни:

Wtf!?!

П.С. Извинявам се за лошото качество на изображенията, но нямам скенер под ръка. Този брой е стар, но нещото го имаше и в по-нови броеве.

Explore posts in the same categories: lgbt, media

Етикети: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

15 Коментари на “Wtf!?!”


  1. Нещото го имаше и като картички, които някой разпространява безплатно. Имам такава в къщи. С каква цел е не можах да разбера, но със сигурност има някаква доза истина в посланието. Едва ли с него се цели да се разобличат и заклеймят всички гейове, а вероятно онези, които стават известни в медийното пространство със своята хомосексуалност или намеци за такава. Факт е, че именно намеците навлязоха чрез модата в поведението на много мъже, дори хетеросексуалните, разбира се без да се осъзнават като такива. Метросексуалността се възприема за привлекателна и модерна… Затова е и това послание – за да покаже всъщност какво е нейното значение. Нещо такова, хаха :Р

  2. girlsgonewise Says:

    Ами hotnews.bg се оказа клюкарски, жълтеещ сайт с килограми грешки, но аз все още не мога да схвана посланието?
    Какво брей, какъв гей? Тук нещо ми се губи много…
    Това е от въпросния сайт: https://girlsgonewise.files.wordpress.com/2008/09/hotspot.png


  3. хаха, ми значи просто е някаква тъпа приумица, за да се привлече внимание към тях… нямам друго обяснение :D

  4. girlsgonewise Says:

    Хм, аз в момента се чудя дали идиотското им рекламно решение не ме обижда по някакъв начин….

  5. Chris Says:

    Тъпото е, че отново се намеква за някакъв стереотип, да си гей трябва да си счуп, пък след това може и брей….тъпо, гадно даже….

  6. mylifewithoutme2 Says:

    аз не мога да разбера какво точно рекламират тия? насислствено приучаване към „чупене на китки“ със средновековно изглеждащ уред? наистина, ВТФ?

  7. Krijs Says:

    Не му чаткам съвсем посланието, но във всеки случай не ми харесва.

  8. longanlon Says:

    целта е привличане на вниманието и скандал, много ясно – жълтите вестници и сайтове от това се хранят

  9. girlsgonewise Says:

    В началото като видях рекламата, ми стана много гадно, после се замислих, че може да има нещо скрито и аз да съм тъпа, че не мога да схвана маркетинговото послание, но като видях какво рекламира, ми стана още по-тъпо.
    Проблемът на това дело на някъв тъп и ограничен мозък е, че не е ясно какво изобразява – че от проС гей, като четеш великия им сайт, ще станеш брей-гей? Един вид, ти слагат шини, съвсем да не се счупиш??? Или ни се полагат лечебни уреди, та ог гей да станем хетеро-брей?
    Баси и работата….

  10. petya Says:

    Съгласна съм, че това произведение на изкуството е връх на тъпотата, но не съм съгласна, че е безобидно. В България се смята, че да си гей означава, че нещо ти е счупено (примерно, китката); че има нещо перверзно в теб (примерно, обичаш да се оковаваш в древни садо-мазо приспособления) и че твоята сексуална ориентация е свободна територия за любопитните погледи на всякакви зяпачи (БРЕЙ, и още как).

    Тази реклама е поредната причина, поради която вашия блог трябва да съществува.

  11. girlsgonewise Says:

    Мерси за поста в твоя блог, ние пишем, да видим дали изобщо ще има реакция.

  12. Musha Busha Says:

    Според мен рекламата насърчава човек с НЕ-счупена ръка (разбирай, хетеро), да се подложи на съзнателно счупване (разбирай, да „стане“ гей), за да му се възхищават. Що пък не.

  13. girlsgonewise Says:

    musha, съгласна съм, но това е израз на грешната, но повсеместна представа, че гей се става, щот е модерно. аман от глупости. рекламата им е адски обидна.

  14. Бет Says:

    Обидна е. И некадърна на всичкото отгоре. Някоя от организациите може да направи нещо по въпроса, ама явно не им се заимава, или пък нямат ресурс, или пък…
    Така им харесва?
    Добре е да се отървем от вътрешния си сексизъм и да престанем да се делим на гейове и лесбийки и на каквото друго падне, защото положението с всяка изминала година става все по-трагично.

  15. Здравко Says:

    Кое става по-трагично, това, че педалите не могат да се приспособят към нормалната среда и обръщат резбата все повече хора ли? Или това, че природно не естествен феномен се преекспонира в съзнанието ви и изкривява възприемането на реалността, където хомосексуалността е нещо нормално?
    Вие сте за психиатрия бе…., всичките!


Вашият коментар

