Бокс клуб Бастет премести тренировките си в залата на НПМГ

Спортен клуб Бастет за бокс и кикбокс, за който писахме, премести тренировките си във фитнес залата на Националната Природо-Математическа Гимназия „Акад. Л. Чакалов“, която се намира в кв. Лозенец, на ул. Бигла №54.

Тренировки се провеждат всеки ден от 17,30 часа, при желание ще бъде сформирана и сутрешна група. Цената е 45 лева на месец или 5 лева на единична тренировка. Тренировките са преимуществено за жени.

Заниманията ще се водят от Цанка Карова /бокс и кик-бокс/, тел. 0889211596 и Мария Каваклиева /бокс и кик-бокс/, тел. 0886522307 , като за всякаква допълнителна информация можете да се обръщате към тях или да оставяте коментари или запитвания тук.

Explore posts in the same categories: lesbian, sport

Етикети: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 Коментари на “Бокс клуб Бастет премести тренировките си в залата на НПМГ”

  1. Canka Says:

    Още един път хиляди благодарности!

  2. girlsgonewise Says:

    Ама няма за какво!
    Ще пускаме всякакви новини и промени по графика.

  3. Боряна Владимирова Says:

    Здравейте! Казвам се Боряна и съм бивша възпитаничка на НПМГ. В момента съм студентка първи курс в УНСС. С кикбокс винаги съм искала да се занимавам, а най-приятно ще ми бъде тренировките да са в бившето ми любимо училище. Бих искала да попитам дали не е вече късно тепърва да започвам, защото все пак съм на 19 години, и как може да стане записването и издаването на месечна карта? Предполагам, че трябва да дойда на място, но бихте ли ме ориентирали по кое време на деня и в кои дни е удобно да дойда? Благодаря Ви предварително за съдействието!!!

  4. Бокс Says:

    И аз искам да питам същото

  5. Gabriela Says:

    Здравейте! От много дълго време искам да се запиша на бокс.Не го правя ,защото не искам да участвам в състезания или да се бия с някого.Искам просто да тренирам.Възможно ли е да стане това? :)


Вашият коментар

