Клуб Lips отваря врати днес

lips

Днес, в 20.00 часа в София отваря врати клуб Lips. Ladies only! Откриването ще е с покани, които за съжаление не знаем откъде могат да се получат, но така или иначе в нашата общност има само one degree of separation :)

Адресът е улица „Братя Миладинови“ № 12. Ако отсъства мързел, можем да направим кратко ревю.

Иначе успех на начинанието!

Explore posts in the same categories: hot, lesbian

Етикети: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

8 Коментари на “Клуб Lips отваря врати днес”

  1. Лиляна Says:

    Здрасти :) това, което ми липсва е пространство, място, реално, където хората да се срещат (или разминават:) да се заговарят и усмихват със очи, да прелистват списания или книги, да слушат музика, но и да се чуват, да посръбват чай, или пък кафе, бира, крем… И, ето че го има – Това Място – в твоя (или вашия)блог! И това ме кефи :) А има ли го в друго, физическо измерение? Нещо като The Planet… Светло и гостоприемно, с мекото и топло излъчване на „Моето Място“ , мястото, на което обичам да ходя, мястото, в което бих довела приятелите си (или децата си), мястото, което да носи яркостта на лесбиън обществото и в същото време да е отворено към света… Изчетох почти всички коментари за партита и някак ми е зле… не съм ходила още в Липс, бях в Есенс и толкова. Хората са готини, ама защо ли „другите“ те гледат като плужек…нали идеята е да има общност… а общност се създава с топлина и усмивки… не с враждебност и тъмни погледи… Поотплеснах се, но… това лято бях на Лесбос и искам да споделя, че никога в живота си не съм се чувсвала толкова защитена и обвита от женското начало (може би само в утробата на майка ми, но това така или иначе не си го спомням :)… та там, не че всички са ми се усмихвали на мен точно, но се усещаше тази топлина на едно цяло, като живо същество, или планета със собствена атмосфера и цвят, където можеш да си ходиш волно и да се чувстваш обичан-а…
    Та, кефите ме много, и някак ми се иска това пространство да съществува и тук, не само в „топлите“ страни. Не че съм направила нещо конкретно, за да го създам… вярно, само мечтая за него, но коментарите ви ме впечатлиха, и ми е ясно, че времето е дошло, че повече хора го искат :) пространството за срещи, музика, смях и коктейли :)
    Така че, много скоро се надявам да се видим Там :)))
    Все пак е прекрасно, че го има и това, ваше, виртуално Пространство :) Благодаря!

  2. boryana Says:

    mnogo e dobre da ima takiva mesta za lesbiikite v sf.mnogo se radvam 4e go ima tozi klub.edno raznoobrazie v su4noto ejednevie.imame nujda ot takova mqsto.kudeto da razpuskame i da si raznoobrazqvame jivota.

  3. Лиляна Says:

    Ходих в Lips!
    И много ми хареса :) Като да си на гости на приятели – спокойно и усмихнато :) Поздравления!

  4. Musha Busha Says:

    Е как? Отворено ли е още?!

  5. girlsgonewise Says:

    ами явно да?

  6. Musha Busha Says:

    Можем да продължим с коментарите с въпросителна, ама айде по-запознати да сложат точка. Има ли го или го няма тоя клуб?


Вашият коментар

