Bois и Dykes, p. 3

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

Explore posts in the same categories: art, hot, lesbian

Етикети: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Коментари на “Bois и Dykes, p. 3”

  1. Миро Says:

    Нещо в основния модел тук много ми напомня на гей момичето от последния „Биг брадър“. Мисля че не е просто мъжкарския вид, сякаш нещо в лицето…

  2. girlsgonewise Says:

    Май има нещо.
    А Даниела напълно се изгуби, откак СИА не правят Биг Брадър поне не развяват участниците като парцали по партита, списания, Горещо и всичко, свързано с империята на Тупарев.
    Ще ми се да напиша нещо за нея, а не знам какво – нито съм гледала дори минута от този сезон, нито може да се открие нещо, а все пак лесбийка на финала е доста интересно събитие.

  3. Junky Says:

    Много приятни фотографии :) карат ме да гледам положително на нещо, което досега съм игнорирала :) Благодаря за разширяването хехе :)


Вашият коментар

