Рейчъл Мадоу във Vogue

rachel-maddow

Рейчъл Мадоу „се откроява в правенето на кабелните новини с това, че остава спокойна, когато другите не успяват„, пише в януарския брой на списание Воуг. Да, същият Воуг – библията на модата и добрия стил.

Статията, озаглавена „Оформяне на новините“ е за Рейчъл Мадоу, Кейти Курик и Кемпбъл Браун, най-силното женско присъствие в новинарския и политическия ефир.

На снимката към текста Мадоу е облечена с не-типични за Воуг дрехи – обичайните си чудновати очила, готин черен костюм и гуменки Converse. Разбира се, стилът и е една от причините тя да е толкова харесвана, и Воуг го знае:

„Стилът на нейния политически дискурс е различен от подхода, който доминира кабелните новини с крещене и обвиняване. Тя просто изразява свежи и съзнателно лаконични мнения. „Просто се опитвам да накарам хората да се съгласят с мен“, казва тя. „Опитвам се да им кажа, ‘Ето как виждам света аз.’ Не всеки ще се съгласи. Но мисля, че съм логична в мненията си и ми се ще и вие да мислите, че съм логична, защото можем да осмислим този свят, ако вие и аз, ако“ – и тук тя казва с фалшив глас на телевизионен водещ – „ако просто ме последвате!

Какво можем да очакваме скоро от Рейчъл – корица на Воуг?

Explore posts in the same categories: hot, lesbian, media

Етикети: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Вашият коментар

