Неволите на буча*

Ами какво да кажа, освен че не е толкова леснbutch-2о да си буч. Ще ви дам няколко примера за това:

1. Постоянно стресираш околните (ако не те помислят за гей), било то в градския транспорт, било в супера в квартала. Доста често хората се стряскат, когато това готино момче (младеж) им проговори с още по-готин (разбирай нежен или просто нормален женски) гласец.

2. Да не ти се приходи до тоалетна на обществено място. Особено ако има леличка, която събира такса и най-самоотвержено пази светостта на женските кенефи, която да те задърпа с думите : „Мъжката е от другата страна” – хубаво, съгласна съм, обаче не мога да пикая права (така и не се научих като малка – а доста пробвах).

3. Това може и да го отнесем към т.1 – на море си, плуваш си (без горнище), идва момента да излезнеш от водата и … ИЗНЕНАДА!

4. А ето и една случка от времето, когато бях млада и в чудесна спортна форма. Действието се развива в Студентски град (дискотека „Кампионе” – ужас), та пийвам си аз биричка и изведнъж някой ме хваща за задника (много ми беше готин) и аз като една видна ВИФ – аджийка се обръщам със стиснат юмрук, готов за атака. Този път не знам кой беше по-изненадан – аз или милата девойка.

5. Не съм чувала за буч, който иска да стане секретрка, ама и да иска –  99,99% няма да стане. Това почти ме натъжава.

* Текстът е на един от съ-авторите на блога, надяваме се да има продължение.

Explore posts in the same categories: lesbian, view

Етикети: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Коментари на “Неволите на буча*”

  1. ogg Says:

    супер…най накрая да прочета нещо различно,нещо свързано с „простичкито“ ежедневно съществуване на една лесбийка…малко ми доскуча да чета постоянно за дейните самоотвержени борби за права на „различните“,които дори и да имат резултат са леко безполезни в частност…мисълта ми беше,че текста ме разведри…така че ще чакам продължение

  2. kristina Says:

    интересно е как се оказва, че хората искат да чуват лични истории, но са отегчени от общите права на тези личности.

  3. armyofaboy Says:

    Lol, много сладък текст :)

    Напомни ми за тениската на една butch приятелка преди време, чието лице, с големи, псевдо-кървави букви, обещаваше бавната и мъчителна смърт на всеки страничен наблюдател, но елегантен дребен шрифт точно под врата гласеше: But I’m still a lady :)

  4. ogg Says:

    какви общи права…,…системата ни е изградена от толкова много вратички,че отделните личности винаги могат да намерят правен начин…отегчава ме мислата,че дори и след 10год. с партньорката ми ще ни потупат по рамото че сме станали щастлияи родителки и след това ще се обърнат настрани в изкривена гримаса(„2 майки…уххх че извратено“)…защо да не ми е по интересно какво прави всяка една от нас в ежедневието си зада промени това..няма да е е зле ако и на това се обърне подобаващо внимание от борещи се за права личности…


Вашият коментар

