L Word парти с Белослава на 25 март

Наближава поредното L Word парти в клуб ID, като това е на път да се превърне в традиция, при това от добрите такива.

Този път специалното участие ще е на Белослава (наистина!), освен това ни очакват разни други изненади, музиката отново ще е приятна, така че народе – юруш на партитата! Сега остава ние да направим купона наистина добър и на ниво.

plazmi_beloslava-copy

Клубът се намира на ул. Кърнинградска 19Б, на ъгъла с Витошка, а телефонът за резервации е  0898 200 000.

Explore posts in the same categories: lesbian, misc

Етикети: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

24 Коментари на “L Word парти с Белослава на 25 март”

  1. longanlon Says:

    каква охрана имат по принцип тези партита?

  2. Musha Busha Says:

    Що, смяташ да нахлуеш с взлом ли?:)

  3. girlsgonewise Says:

    защо питаш?

  4. longanlon Says:

    ми просто като видях, че си написала адреса си помислих кво ше стане, ако скинарите решат да ви направят сюрприз.

    те повече на гей-мъжете се дразнят де, ама…

  5. kyky_pyky Says:

    Предполагам, че няколкото(поне 4 ) доста здрави момчета от охраната имат и паник-бутон :)

  6. Musha Busha Says:

    Скинарите с лесбийките персонално нямат проблем. Май.

  7. girlsgonewise Says:

    Лонг, много филми гледаш май.

  8. kassitra Says:

    в рекламна пауза май се включвам.
    лошо нема, ако има защо.
    ще видим, а трябва ли да запазя места?

    и да – преди 8 години, годните бяха други.
    :)

  9. nervousshark Says:

    пиши ми мейл.

  10. bendyourcircuit Says:

    отново не по темата, но аз лично се счупих от смях. „как да познаем дали тя е лесбийка?“ – о, йе: http://sofianights.com/?lang=bg&act=lifestyle&view=81

  11. girlsgonewise Says:

    Мерси за линка :)
    Мисля да блогна за него, в интерес на истината поста/статията ми се видя доста прилично написана (като за подобен тип сайт.

  12. kris Says:

    kassitra, не те разбрах за рекламната пауза. според теб подобни събития не трябва ли да бъдат популяризирани? може би никой не трябва да говори за такива партита, а може и да не трябва да се правят. може и да си мълчим всички, че сме гей и всичко ще е страхотно.

    колкото до белослава – тя пее и на други места и може да бъде видяна на други места, освен на лесбийското парти в ИД.

  13. kassitra Says:

    крис, пиши ми мейл:)

  14. kassitra Says:

    ок:
    рекламната пауза беше ирония.
    трябва – и точно защото ги популяризират хора ,кото познавам – проявявам интерес.
    трябва да се правят, ако са добри.
    а това дали или не си- мълчим, че сме гех, е много субективно инвмя как да то отговоря точно тук.

    и последно- ми не е страхотно.

    белослава е едно, белослава на гей парти – е друго:)

  15. longanlon Says:

    girlsgonewise, така е, гледам :) ама чета и сайта altermedia, фърлям по едно око и на форума на цска дето се уговарят кого и къде да бият…

  16. Musha Busha Says:

    longanlon, е това пък ще е най-МЪЖЕСТВЕНАТА и горделива постъпка – да се спретнем една айдушка дружина, пък да налупаме женурята! Що ли не съм изненадана…

  17. vihrena Says:

    Ако не сте разбрали, Белослава се разболя. Скорошно оздравяване й желая. Междувременно мениджмънтът на въпросното заведение изглеждаше здрав и зададох няколко достатъчно любезни въпроса. Отговорите обаче не бяха нито любезни, нито адекватни, нито пък допустими като отношение към клиент в нормално заведение в нормална държава.
    Най-тъпото беше, че между 20.00 и 20.30 ч. се обадих на телефона от флайъра да питам:
    1. трябва ли да имам резервация? отг.: не. (впоследствие всички маси са резервирани, стоим на бара, ОК)
    2. има ли дрескод за партито? отг: анцуг… не е препоръчително. (имам чувство за хумор, както и за вкус, благодаря)
    3. Информативно, в колко часа ще започне да пее Белослава? отг: 12.30-1.00
    Не знам доколко насериозно възприемат флайърите си, но клиентите си – не до там. Нямаше такова нещо като “свободен вход от 21.00 до 22.30, изобщо.
    Не ми е за 5те лева.
    в 1.30 Елза започна да се обяснява колко добра певица всъщност е ДЕСИслава и че нищо не сме изгубили.
    Няма да предавам в подробности разговора си с управителя и оправданията му как с 2000лв. оборот трябвало да плати 5000лв. хонорар и как за 24 часа не може едно изречение да излезе на уебсайта му, като например: “Уважаеми клиенти, звездата на вечерта се разболя, ангажирали сме друга певица за ваше забавление, заповядайте на парти с ДЕСИслава”. Даже май повече публика щеше да има за нея.
    Не, до след полунощ ние чакахме джаз и много хора си тръгнаха, защото им писна и бяха подочули слухове.
    Ами как да ти е повече оборотът, уважаеми, като лъжеш хората!
    Накрая аз бях виновна, че не се забавлявам на “също толкова добрата” певица.
    Едно парти и една сряда вечер не е голямата работа. Но днес ще слушаме ДЕСИслава вместо Белослва, утре ще ядем палмово масло вместо кашкавал, на лято ще получим ОПРАВИтелство, вместо правителство и някакси заместителите ще започнат да ни тревожат, но късничко…
    Ами и палмовият кашкавал не ми е вкусен и ме разболява, и с ОПРАВИтелство не желая да се примирявам, и ДЕСИслава не ми се слуша в сряда вечер, ако исках това – ей го къде е СинСити.
    Но ей я къде е България, страната на заместителите с измамни етикети.
    И на хвалби за гей барове повече няма да вярвам.

  18. girlsgonewise Says:

    Добре бе хора, защо винаги описвате негативните страни, а никога няма и дума за положителните?

    Много интересна нагласа имате към света. Радва ли ви нещо изобщо?

  19. vihrena Says:

    Радва ме слънцето, животът, приятелите, изкуството, любовта.
    Поднасям извиненията си на всички, чието настроение съм развалила.
    Желая ви усмихнат ден!

  20. mebbeth Says:

    И мен много неща ме радват… ама това снощи не ме израдва особено много. И никак не съм черногледа, даже през цялото време се опитвах да разведря половинката, която е отявлен и безсрамен фолкофоб и бълваше раздразнително… докато аз се опитвах да се забавлявам на безумния репертоар на Десито.

  21. lady of the house Says:

    на десислава репертоарът бе наистина безумен, но пък това беше смешно. поне на мен ми беше. :)

  22. girlsgonewise Says:

    Добре, може ли все пак някой да направи някакви конструктивни предложения? Честно?

    От предното парти насам се чуват само критики, а е добре да се предложи на хората, които го организират, а те да решат дали това е възможно финансово.

  23. vihrena Says:

    конструктивно: естествено стават инциденти, разболяло се момичето, ама като са знаели от предния ден – ми да пуснат поне на сайта си инфо! най-малкото да си уведомят персонала, а не да лъжат клиентите.
    поканили друга певица – супер, ама да кажат коя е и да дойдат хората, които искат да слушат нея!
    при любезно и аргументирано оплакване от клиент да не реагират като ущипани моми и да контраатакуват с жалване „нисък ми е оборота, съжалявам, че давам пари за това общество“. Като човек, работещ постоянно с клиенти на всякакви нива, мога да дам съвет: доволните клиенти вдигат оборота! Еврика! Като си сбъркал – поне се извини, а недей да се караш на клиентите, че не се забавляват и да ги заплашваш с бан от заведението, особено смешно е последното точно след изявлението на клиента, че повече няма да стъпи :)

    друго конструктивно… ми да вземем да ги похвалим, наистина, за хубавото пространство (изключвам бароковата рамка на плазмата, What the hell were you thinking!), любезния персонал вътре (изключвам фейсконтрола и управителя), светещите табелки, Елза Парини, широката подкрепа и популярност на заведението в „общността“.
    Успех, момчета и момичета!

  24. nervousshark Says:

    Не, аз имах предвид предложения според вас какво трябва да е едно лесбийско парти? Даже ще изнеса въпроса в отделна тема.


Вашият коментар

