Беатрис и Виктория в „Емигранти“

По-долу можете да видите запис (отново благодарение на MaryStewart0777, най-активния и постоянен документалист на случващото се в българските медии) от предаването на Нова телевизия „Емигранти“ с водещ Мартин Карбовски, посветено на българо-испанското семейство Виктория и Беатрис.

За съжаление все още няма отговор от тази телевизия по повод предаването, в което имаше груби прояви на враждебна реч, омраза и дискриминация.

Explore posts in the same categories: activity, human rights, lesbian, lgbt, media

Етикети: , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

15 Коментари на “Беатрис и Виктория в „Емигранти“”

  1. Ule Says:

    Хора,
    моля Ви спрете!
    Това, което видях, е първата що годе адекватна идея на М. Карбовски, по която и да е социална тема.
    За първи път той /и всички тези журналисти:)/ се държи, що годе, читаво… Айде да им дадем шанс да се научат, няма как да не отнеме време, но все от някъде трябва да се започне…
    Според мен…

  2. Ule Says:

    Опс, сори, май сте имали предвид друго предаване. Извинявам се, ако това е така!

    • girlsgonewise Says:

      с последното изречение имахме предвид предаването с лора крумова. преди последното изречение говорехме за предаването с м. карбовски, което е наистина съвсем различно.

  3. мария Says:

    Добро беше предаването, но ми изглежда като извинение за предишното. Явно ‘мъжествеността’ на НОВА също не стигна да се изправят и застанат зад големите си приказки.

  4. girlsgonewise Says:

    Това предаване е подготвено и програмиране за излъчване много преди изцепката в сутрешния им блок.

    Явно нямат мъжеството да отговорят на едно писмо и да се извинят, но проблемът си е техен. Нещата отиват по-нататък.

  5. Viktoria Says:

    Аз(същата Виктория от записа), успях чак сега да видя предаването хем не ме информираха предварително както беше уговорено…, пък и от една седмица живеем в новото ни жилище и покрай преместването, още нямаме нито телефон нито неt. Първо, много е рязано!!! Общо взето са пуснали Само неща които са по-лесно смилаеми и за които няма да им наскачат националистично-нацистки идиоти. Най-важните за мен точки, като засягащи осиновявания, това, че имаме равни права с всяко друго семейство, това, че семействата ни ни подкрепят и даже един час говорихме за сватбата ни и снимаха албума и какво ли не, все неща които не са минали цедката на цензурата…Та да знаете, че не съм много доволна от това което е Сглобено! Не е това което аз исках да покажа, или поне не е всичко което исках да покажа. Да не говорим, че те имаха наши записи посред бял ден вървейки по улиците, но са преценили да сложат тези от вечерта което повече отговаря на идеите за българина и изобщо…
    А акцента ми…Знам, че нямам извинение, но наистина бях много шашната! Бях притеснена до немай къде и този Карбовски умее да накара човек да се чуди къде да се дене. Освен това аз ако си говоря само на български нямам проблем. Проблема ми идва когато трябва да говоря с жена ми примерно и после с тях, аз не превключвам толкова бързо просто. Даже той каза, че като сме били в ателието си говорех ок, а после се шашнах. Ами да, те наизвадиха камери, окупираха целия салон, после той ме почна с едни въпроси дето…После кажи това на жена ти , преведи онова…Продължи два-три часа интервюто. И не знам дали забелязахте колко малко от казаното от жена ми е на лице…Просто, не изнасяше това да се чуе. Прекалено нормално семейство сме за да показват това, нямаше да стане шоу…
    В крайна сметка, трябва да призная обаче, че все пак, на фона на цялата медийна простотия в България, това е една светлинка в тунела. Все пак, нещо се прави и то не но представят в негативна светлина, поне това. А не е малко. Остава само да се надяваме занапред да има все повече журналисти които да започнат да разчупват рамките на идиотизма…

  6. girlsgonewise Says:

    Вие с Беатрис сте чудесни.
    Жалко, че са орязали тези важни неща, за които казваш, но какво да очакваме от тази тъпа и хомофобска телевизия.

  7. clairey Says:

    Така е за жалост не може всичко, но все пак беше доста обстойно и покрихте много важни теми, въпреки не и всичките. Вие наистина бяхте страхотни! А и Карбовски се държа уважително и смятам че дори и тъпите му въпроси бяха със цел да се достигне до публиката. Все пак тук Елън и Порша не са еталон за щастлив брак, както на други места, ами само в редки случаи подигравка във жълтата преса, и история като вашата помага несъмнено много на видимостта.

  8. lele male Says:

    Ama tozi kakvi oligofrenski vuprosi zadava… „Bulgarka zhenena za Ispanka, niama li greshka?“ – basi zadrusteniaka…
    Victoria – golemi nervi imash che si mu izdurzhala na tozi razpit…
    A Tania kefi!

    Oh, Bulgario Bulgario… kakvo li shte te pravim….to nito da go ignorirash, nito da mu obrushtash vnimanie…

  9. Viktoria Says:

    Вярно е, че Карбовски подходи приятелски към нас, даже извън камера беше много мил. Освен това оценявам и че, темата на предаването беше емиграцията и е логично да се върти около това. Той казваше , че ще направят два епизода, но явно са му отрязали крилцата от телевизията. Другото което на мен ми направи голямо впечатление е когато беше говорил със сестра ми(а и нея са я изрязали почти изцяло, ами питали я дали е съгласна да осиновяваме, дали би си доверила децата на мен и т.н и тя естествено беше казала,че да и още по-естествено са я изрязали, и са изрязали так където казва как изплащат ипотека и имат доста разходи покрай разни заеми и поправка на старата ни къща на село и по лекарствата на дядо ми а само седи приходите които имат семейството… :) )та накрая тя му направила забележка за това, че говори за въпроси засягащи нашите права с негативна интонация, т.е. предразполагайки към негативен отговор и т.н. и той беше казал , че ни симпатизира и би искал да стояха нещата по друг начин, но не може да гори по-меко с нас за да не кажат хората „какво се мазни тоя на тея гейове“-точните думи и да не помислят и него за gay…А сестра ми му беше казала тогава да не очаква някога да се промени мнението на хората щом дори той не се осмелява пред камера да изрази симпатия към нас…Иначе да, в крайна сметка, не е зле направено. И майка ми си е страхотна по принцип :). Друго което не ми хареса е озвучаването и биковете, жена ми едва не умря като видя…На хората тука им е писнало да свързват Испания с една варварска традиция от която повечето се срамуват . А тъпата музика беше върха, на майка ми за фон бяха сложили някаква българска чалгаджийка как грачи на испански едни идиотизми… Освен това от Памплона, дето е Толкова хубава, само решили да покажат паметника с биковете…Нямам думи!

  10. Ena Says:

    Наистина жалко, че са орязали дискусията за осиновяването, но все пак мисля, че предавамето, и така монтирано, е много силно. Най-силната стратегия на Карбовски за пред българската публика е да покаже как една майка съвсем спокойно приема сескуалността на дъщеря си: няма трагедии, няма изпълнения. Мисля, че това много може да повлияе на средния български зрител. Да сте живи и здрави, Виктория и Беатрис, и много да се разбирате.

  11. sasho Says:

    zdraveite Viki y Bea!!!vie ste strahotni.takiva kakvito iskam da badete cial jivot i vinagi da badem zaedno.samo ne znam Viki kak se ostavi toia tapak da napravi tova interviu.
    predavaneto za sajalenoe ne mi haresa mnogo.otnovo popadnahme pred praga na balgrskata prostotia ot strana na balgaska televizia.za sajalenie nikoga ne mojem da napram edno predavane po evropeiski-bez zadrrajki y bez zakostenialo mislene ot strana na balgarina.koi e toia jurnalist,koito edno che vliza v jivota vi y edva li ne vi sadi.edno predavane dvoino misleshto.iskame da imame saznanieto da se promenime,obache otvatre si ostavame sashtite zakosteneli balgari.ot kade go nameriha toia jurnalist,koito ne e obektiven za cialata istina.vidiah y drugi negovi predavania.gola voda za sajalenie.kakvi kriterii ima tazi televizia pri podbora na rabotnicite si.
    izprashtame vi goreshti pregradki s Ramon i s pojelanie da prodaljite jivota si s Bea zavinagi zaedno.celuvki
    Sasho y Ramon

  12. oberonbg Says:

    Здравейте Виктория и Беатрис,

    Съвсем случайно попаднах на предаването по телевизията, но се радвам, че ви гледах. Искам първо да ви поздравя за прекрасното семейство и за това как добре говорихте с Карбовски. Лично аз се дразнех от някои от въпросите му. Но вие му отговаряхте много на място, точно и добре. Съжалявам, че май са орязали по-интересните неща от тях.

    Жалко, че Карбовски май търсеше именно сензацията и постоянно като че ли се опитваше на намери нещо скандално и негативно. Но вас си ви беше удоволствие да ви слуша човек.

    Бих искал и Беатрис да бяха оставили да говори повече. Не разбирам защо не е могъл да доведе преводач, който да и превежда м/у нея и Карбовски, вместо да трябва да Ви натоварва и с разговор и превод. Е… А за акцента, ами звучеше „испански“, но си беше супер. На мен ми звучеше приятно. Обичам испанския.

  13. Ники Says:

    Виктория ще Ви помоля ако мове да ми пишете на този адрес : niki_axsel@abv.bg !аз съм от хората „в гардероба“!ще ми е много приятно да поговорим!надявам се да ми пишеш!


  14. […] Беатрис и Виктория в “Емигранти”, запис (отново благо… […]


Вашият коментар

