Дневен живот

Дали аз съм единствения човек, комуто липсва дневен бар/кафетерия в София – гей френдли или изцяло за ЛГБТ посетители, където да можеш да минеш за кафе преди работа и за бира след? Да отидеш сам, без предварителна уговорка с приятели, да изядеш сандвич или мъфин и да срещнеш познати, с които да си поприказвате за живота като цяло. Място, където можеш да сложиш обява, че търсиш 10 човека за ритане на футбол в неделя или пикник на Витоша.

Чудесно е, че вече има достатъчно барове и дискотеки, но всички останали ниши са абсолютно празни – книжарници, кафенета и тн.т. Вероятно все още подобни начинания не са икономически изгодни, въпреки че се водим за хора с disposable income, а на мен все ми се върти в главата The Planet от The L Word, въпреки че София не е Западен LA и никога няма да бъде.

Просто ми се иска да съм не само нощно, но и дневно създание в гей битността ми, а освен нуждата ми от секс и алкохол да бъдат задоволени и някои други.

Explore posts in the same categories: lesbian, lgbt, view

Етикети: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

12 коментара на “Дневен живот”

  1. musha-busha Says:

    Има, off the record, слухове, че скоро ще има ЛГБТ-френдли заведение в центъра на София, което ще работи целодневно.

    На мен също ми липсва такова място…

    Сохо има страхотна вътрешна градина, наподобява тази на Мото, но още не е отворена.

  2. girlsgonewise Says:

    А дано, че сме големи хора вече, не може само по нощите.

  3. clairey Says:

    100% си права! Въпреки че тук таме има нещо в департамента по секс+алкохол, департамента по клюки куца. Един клюкарник няма да ни дойде никак зле:)

  4. girlsgonewise Says:

    Еееее, клюкарник :)
    Нека подходим като към важен информационен възел с хубаво кафе :)

  5. clairey Says:

    Добре де може и така да му казваме ;)

  6. Vesela Says:

    На мен много ми липсва такова място, където да можем да отидем с жена ми след работа или през уикенда и да се видим и поговорим с познати и приятели.
    Надявам се скоро да има.

  7. Guardian Says:

    Мен винаги ми прави впечатление как всеки гей(за дамите не знам) изтърсва идеята си за заведение(кафе-бар-бистро). Абсолютно неоригинална, необмислена, но винаги претендираща за горните две и най-вече за това, че ще привлича определен тип „класна“ клиентела и ще се отличава от „простонародните“ конкуренти… Ама така и не съм чул нещо смислено от-до.
    А и нали знаете, хората не обичат да им даваш идеи, предпочитат си своите. :)
    Пък аз амбиции нямам, само идеи подарявам, че са ми в повече. :D

  8. Лъчезар Маринополски Says:

    дам, и аз като теб страдам за подобно място. но, мисля си, дали настоящето положение не е и свързано с масово разпространеното разбиране за гей битността ни – на ксрито, на тъмно, по малките часове… И още – усеща се някаква търсена идентификация сякаш на гей общуването с нощния живот, някакво фалшиво декадентство, нещо измамно сладко в ъндърграунда. Може би човек трябва да се измори достатъчно, достатъчно да се приеме, за да търси гей измеренията си и в нуждата от ежедневните ритуали, да виждаш достатъчно ясно очите на отсрещния, в нормалната приказка без да викаш в ухото на другия, а над главата ти да разпръсква свтлинки диско топка.
    Да, идеята е примамлива, но и пряко свързана с наличието на достатъчно хора , желаещи да посещават подобно място.

  9. woland69 Says:

    Аз отдавна мрънкам за такова място. И предполагам, че скоро наистина ще има. Наистина, блазни идеята да имаш място, което да наричаш „свое“, да познаваш повечето посетители, да си имаш любимо кафе и да се отбиваш преди или след работа. Като споменах посетители, би било хубаво да си виждал тези хора и по светло :). Не само под светлината на гореспоменатите диско-топки :).

  10. hubenov. Says:

    На мен пък ми липсва идеята за гей-култура като цяло, все повече имам чувството, че твърде много се набляга на идеята, че гей-заведението е място за намиране на секс. Което не е лошо, но трябва ли да е само това? И в този ред на мисли, дали реално някой, изхождайки от тази позиция, ще отиде в обедната почивка да яде гей-чибата с маслини и кур по никое време, извинете езика ми?


  11. То по принцип хората не трябва да са gay – friendly и gay – hately, а gay – neutral :)

  12. Швестю МЪФИНСКИ Says:

    ОбАркал си града, пич!


Вашият коментар

