Страхът няма лице

А страхливците не показват своите или се крият зад имунитета, даден на всякакви престъпници в тази държава.

Снощи, в нощта на 24ти срещу 25ти юни, само два дена преди Rainbow Friendship шествието са извършени няколко атаки над места, за които се знае, че се посещават от ЛГБТ хора.

Атаките стават по едно и също време, около 3.30 часа сутринта, когато фашизоиди със скрити лица и качулки хвърлят коктейли молотов по:

– хотел на Дим Дуков, една от малкото популярни личности, които не се страхуват да покажат, че са част от ЛГБТ общността;

– гей бар In Da Club;

– заведение, посещавано предимно отЛГБТ хора и травестити.

На всички е ясно, че зад атаките стои Национална Съпротива, ударната скин-наци-фашо-лумпен група на БНС, лидерствана от лицето Боян Станков – Расате. Той обаче в момента е пазен от кандидат-депутатски имунитет, тъй като, не забравяйте – БНС участва в парламентарните избори на Република България, а в листите им са Расисте, д-р Иван Георгиев и всякакви изчадия от групировки като Кръв и Чест и така нататък.

В деня преди атаките един от организаторите на шествието е нападнат в гръб от самия Боян Станков и негов млад адепт (ало, Хайдер) на излизане от национална телевизия. Естествено, нападателите не могат да бъдат арестувани, защото у нас откровено нацистка пратия може да се регистрира и да участва в парламентарни избори, да има медии, да използва реч на омразата и нацистки символи, да извършва побои, да плаши журналисти и ДА ВЛЕЗЕ В ПАРЛАМЕНТА, ако си напазарува или и прелеят гласове.

В същото време един от билбордовете на шествието е залят с кафява субстанция, вероятно бензин или нафта, но явно не е достигнал акъл как да се подпали. Няма да ви светна, амеби.

В същото време две момчета (гей и стрейт) са пребити посред бял ден на спирка в София, като никой от присъстващите наблизо не се е намесил. Защо? ми били педераси и хич не се харесали на няколко любезни спортни фена.

В същото време столичният общински съветник хер Флик (на която община  всички ние, гей и херетосексуални хора плащаме данъци) обявява в ефира на националното радио, че ако има административни правомощия, би се постарал ЛГБТ хората у нас да се чувстват като в Саудитска Арабия.

В същото време млади богослови и нео-нацисти-пагано-тенгристи заедно правят литийно шествие с хоругви из центъра на София, където не биха били допуснати да протестират нито гей хора, нито еколози, нито когото и да е било с някакво гражданско самосъзнание. Парадите на идиотизма не е ли редно да се забранят?

Само че, другари и господа страхливци, скрити зад качулки, имунитети и протекции, ние, за ваш ужас, ИМАМЕ ЛИЦА.

И ще видите всички тези лица в събота.

Administor_of_Fate_by_DoktorBock

Explore posts in the same categories: activity, human rights, lgbt, media, view

Етикети: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

52 Коментари на “Страхът няма лице”

  1. nord Says:

    Don’t give up!

  2. Миро Says:

    ГнуснУ :(


  3. Отговорно заявявам, че т.нар. група „Национална съпротива“ няма нищо общо с Расате и според мен няма нищо общо с атентатите. Те, по всичко личи, са произведени от хората, зад които стоят парите, с които се финансира гей-парада, но и партията на Расате.
    Църквата и вярващите са категорично против всякаква проява на насилие срещу когото и да било, независимо от неговата расова, класова, национална принадлежност и сексуална ориентация. Според учението на Църквата всички човеци са чеда Божии и Бог ги обича, каквото и да извършат, страда за греховете им и иска да се спасят. Ние сме против инсуинираната отвън провокация, която сте планирали за събота, която има за цел развращаването на нормалната част от българския народ.


  4. В описанието на блога пише “ Информационен блог на няколко български лесбийки. Мястото, къде всяка една лесбийка, гей, бисексуални и транс хора са добре дошли. “
    Хетеросексуални (които не мразят различните) не са ли добре дошли?


  5. Ще би трябва и защита, бъдете готови за всякакви изцепки. Много се е Путинизирала България за съжаление :(

  6. nox Says:

    адски ад

    ще се опитам да дойда, респект!

  7. girlsgonewise Says:

    Всеки добър човек е добре дошъл. Описанието е със SEO цел.
    Мерси за подкрепата!

  8. Дина Says:

    Не мога да кажа, че не окаквах такива изцепки, но поне се надявах… Не знам какво да мисля вече. Аз съм на 15 и честно казано леко ме е страх да ходя на парада. Кой знае какво може да ми се случи след това… че даже и на самия парад. Но има ли значение на колко съм всъщност, едва ли.
    Както и да е, ще се видим другиден!

  9. didi Says:

    Аз съм безкрайно възмутена от това което се случва. Още един път доказахме българска простащина. Да не приемаш различното, значи си изключителен комплексар, кон с капаци!!! Да обиждаш и нападаш говори само за едно, че си несигурен в себе си, че си слаб. Нямам думи. Познавам лично Дим Дуков и мога само да кажа, че той е изключително готин човек, много добър, готов да помогне на всеки. Човек, който никога не е афиширал или предизвиквал с каквото и да било. Жалко за тези които не го познават и не го разбират, само губят от това.

  10. А.П. Says:

    А може ли някой да ми каже, защо информация има единствено тук, но не и в някой от новинарските сайтове и не бе споменато в новините изобщо?

  11. Дарина Says:

    Леле, Ангел Джамбазки вече съвсем се изживява като Вожд и Учител!

  12. woland69 Says:

    От миналата година ми стои тази реплика в главата: „Има по-важни неща от страха.“ И се радвам, че няма да стоим като старци с нощно напикаване, метнали старите чорапогащници на майка си и тръгнали да хвърлят бутилки по хората. Аз мразя неграмотните кретени, но досега не съм проявявала агресия спрямо тях. Което е, може би, грешка, предвид географското ни местоположение. Но съм доволна, че винаги, казвайки каквото мисля, не съм била така ЖАЛКА, че да ми трябва една ЕВТИНА сган зад гърба ми и тон анонимност, за да покажа, че макар и с нощно напикаване, мога да мяткам бутилчици.


  13. След това, което прочетох – със сигурност няма да ми стъпи крака на шествието! Не, защото ме е страх от фашистите и техните коктейли! А по-скоро, защото намирам за възмутително как гей общността (визирам не нормалните хомосексуални като мен), а всичките Аксинии, Дим-ове и т.н. мълчат за случилото се, както мълчат и медиите! Защо? Само и само да не уплашат хората и да може да има в събота посещаемост на шествието! А посетителите? Тях кучета ги яли за пореден път! Е, скъпи ВИП гейове и лесбийки, този път се справяйте сами! Ние не искаме да бъдем палени заради вас!

  14. girlsgonewise Says:

    ???

  15. kris Says:

    гледам коментара на сабрина и си мисля – ово е мета-параноя.

  16. kris Says:

    и ово са мега оправдания да не се ходи на прайда. стой си на топло в клозета, хубаво, но не се хвърляй да обиждаш хората, които всъщност организират и правят нещо. и какво значи „нормален“ хомосексуален? дали е равно на параноясал и тесногръд хомосексуален? като те слушам, точно така ми звучи.
    вземи си нафталин да не те изядат молците в гардероба.

  17. Яна Says:

    Сабринче, заради тебе Аксиния и сие от 2 месеца шетат като луди, за да има и полиция, и частна охрана и да е безопасен парада. Не го заслужаваш, определено!


  18. Защо реагирате като ухапани? Нямам право на мнение ли? Тичали били от 2 месеца. Спомняме си и миналата година какво се случи след тяхното тичане. Аксиния с поведението си само ни печели врагове. Настройва цялото общество срещу нас с инфантилните си коментари. А сега вместо да се вдигне шум по всички медии за случилото се – мълчание! Само и само да се проведе парада, а какво ще се случи с хората на него – няма значение за никой явно! Важното е да се оправдаят онези средства…

    Срам ме е от вас!

  19. kris Says:

    Сабрина, миналата година беше ли на прайда или си стоя у вас на топло в гардероба?

  20. girlsgonewise Says:

    Аз ще се въздържа от коментар, просто защото не мисля че това заслужава дискусия.
    Медиите са уведомени, полицията действа. Нещо повече?

    Аксиния ли ти е виновна, че живееш в държава, в която медиите мълчат, когато има насилие?

    Дим ли ти е виновен, че БНС се регистрира за изборите?

    Аз ли съм ти виновна, че те е страх да излезеш и да покажеш каква си?

    Когато не можеш да помогнеш, поне не пречи.

  21. clairey Says:

    Никой не мълчи, както виждаш има подробно описание на това какво и къде се е случило. Организиран Gay bashing в България, колкото и да ме натъжава, се очакваше. Затова и въпросът със сигурността утре е взет доста насериозно, и който идва определено не трябва да е безръсъден, да се отцепва и т.н, а който не иска – свободна държава е. Но не виждам защо мен трябва да ме гони параноя, при положение, че не аз ще попадна в полицейски ван със още 10-20 миризливци. Ония повече ги е страх, както се вижда от нападенията, които някак удобно са през нощта на неоживени места.

    Ейй сигурно сме много страшни след като най-разпространената фобия е кръстена на нас.


  22. Да, бях миналата година на прайда и след него ме биха, но както написах и по-горе…това изобщо не може да ме спре. Спира ме неадекватното държание на някои хора и верните им блюдолизци, които смятат, че е престъпление да имаш различно мнение. Едните мразят хората с различна сексуалност, вие мразите тези с различно мнение. Каква е разликата между вас тогава?

    Изобщо не ме вълнува, дали БНС са се регистрирали за изборите или не. Ако има хора, които да ги подкрепят, то това е притеснителното. Защото даже и да не ги допуснат да избори, то пак ще си намерят начин да правят мизерии, след като хората ги подкрепят. Ама това вие не можете да го разберете, защото не сте чак толкова по-различни от тях. Те реват да ни забранят нас, вие ревете да ги забранят тях.

    След като медиите са уведомени, защо само тук пише за това? Както и в анархистката Индимедия и фашистката Алтермедия?

  23. girlsgonewise Says:

    Ти можеш ли да опиташ да дадеш отговор на последния въпрос?

  24. kris Says:

    моля, не си изкарвай горчивината и разочарованието от състоянието на българските медии точно тук, където се прави личен опит за компенсация и наваксване на пропуснатото, щото никой друг не се сеща.

    и да, твърде жалко е, че не се замисляш защо някой разрешава БНС да бъдат регистрирани за изборите.

    и има разлика между различно мнение и откровена омраза и заяждане.

  25. Искър Says:

    Ъъъ, Сабрина тук не става дума за различно мнение а за грешна предположение – а именно, че нарочно се мълчало, за да се била вдигнела посещаемостта. Медиите мълчат защото не може да излезе „сензация“ от това или просто са прекалено тъпи, за да направят „сензация“. Освен това всеки може да прецени опасността от участие в шествието (особено ако е участвал миналата година) – сигналите, които идват като реакции и закани не са никак малко.
    Далеч съм от мисълта, че организаторите използват някакви „хитринки“, за да прилъжат хората да дойдат.

  26. girlsgonewise Says:

    Този блог се списва от организатори на шествието. Не всички имат време тези дни да седнат да пишат, този пост просто успя да дойде между всичко останало.

  27. faeton Says:

    @Сабрина

    „Е, скъпи ВИП гейове и лесбийки, този път се справяйте сами! Ние не искаме да бъдем палени заради вас!“
    WTF???

    в къф филм се се вкарала, бе скъпа?! ако ще палят някого няма да е „заради някого“, а „заради нещо“. заради омразата им към всички нас!

    от друга страна е много забавно да окичваш с негативно конотационния етикет „ВИП“ хората, които освен, че ходят на работа, късат от личното си време за да свършат обществена работа, от резултатите на която ще се ползваме всички ние – и участвалите в шествието, и тези, които си стоят вкъщи, мрънкат и само дават акъл.
    ти например с кво си допринесла за общата кауза, та си толкоз нахъсена в обвиненията? Ти свършила ли си нещо, па макар и да е само конструктивно предложение или морална подкрепа, което да не засяга само собствената ти личност, а общия интерес?

    Като си толкова окомуш поне си седни на задника и напиши писма до всички медии, които мълчат за това инфо, с което разполагат, и не ги оставяй на мира, докато не получиш ясен отговор. Стиска ли ти? Или си силна само в приказките?

    Ако беше допринесла макар и с една карфица, да кажеш „срам ме е от вас“. А от тебе самата не те ли е срам?! Голямата уста често не е свързана с големи действия.

    И вземи поразсъждавай малко над разликата между „различно мнение“ и „охулване“. Постфактум и отстрани е много лесно да се критикува.

  28. Дарина Says:

    От снощи се опитвам да напиша нещо смислено и не мога да си намеря думите. Извинявайте, още се чувствам като след аварийно приземяване от друга планета. Завъдиха се и у нас „хоругвоносци“ по руски модел, а сега и това.

    Ще се изям, че не се организирах навреме, за да успея да дойда в София на шествието. Просто не бях мотивирана… докато не се наслушах и начетох на хомофобски простотии през последните дни. Мога ли с нещо да ви бъда полезна, освен да отразя шествието в блога си?

    P.S. Чудя се дали Ангел Джамбазки може да познае по нещо, че съм хетеросексуална, като е такъв „познавач“? :)

  29. dete Says:

    дарина – ако ‘мязаш на лесбийка’ – край! стигма!


  30. faeton, потвърждаваш думите ми с мнението си. Да, вие отделяте от времето си, затова сте винаги прави. Аз не съм отделила от времето си (според вас), затова съм грешна. Точно така. Светът е само черно-бял. Точно така мислят и фашистите на Расате обаче. Успех утре! Да видим кои от двата вида дебелоглавци ще се окажат по-упорити!

  31. Дарина Says:

    Да, dete, ще си остана стара мома ако ми излезе „име“, че съм лесбийка! ;)

  32. dete Says:

    ти внимавай да не ‘станеш’ само докато четеш за прайда, че току-виж българският ти морал и традиционни християнски ценности отидат в розовуту!

  33. Дарина Says:

    О, имам със сигурност ЕДИН напълно хетеросескуален мъж в списъка с приятелите в LiveJournal, където е блогът ми. Компанията е твърде международна, отиде християнският морал в Словения, Испания, САЩ, Канада, Мексико… а в Тайван май не бяха християни, ама и там отиде моралът. Колкото до приятелките ми в LiveJournal… едната е бисексуална, това заразно ли е, или трябва да е съвсем лесбийка? ;) Приятелката ми в Холандия е хетеросексуална, ама там пък моралът съвсем е заминал така или иначе. LiveJournal застрашава морала на целия свят!

  34. organizatorka Says:

    момичета,
    като чета коментарите на сабрина си давам сметка колко малко знаят хората от общността как точно се организира ЛГБТ шествието, колко хора имаше тая година в организационния комитет и т.н. от съображения за сигурност няма да се публикуват имената на организаторите, но не е зле да се знае, че освен аксиния имаше още доста хора, повечето от които необвързани с организации, но солидарни с каузата. друг интересен факт е, че някои от хората в организационния комитет въобще не се познават помежду си, т.е. не са се виждали никога. комуникацията вървеше най-вече по мейл. всеки поемаше и продължава да поема задачи, с които е способен да се справи. някои дори в момента не са в българия, но помогнаха много с дарения и контакти с международни организации. така че тия приказки за блюдолизници въобще не минават.

    има пробуждане в ЛГБТ общността щом за първи път сравнително голяма група активисти успяха да работят заедно, без да са от една организация, без да са близки помежду си, без да получават някакви пари за тая дейност. това е гражданско общество в чист вид, хора, и трябва да се гордеем, а не да търсим кусури. и да е имало някакви пропуски е простено, понеже това се прави едва за втори път в страната и за огромна радост тая година се включиха повече хора в подготовката, отколкото миналата.

    вярвам, че утре ще има достатъчно хора на самото шествие. много хетеросексуални приятели ще бъдат с нас. знаете ли, поканих 15-тина хетеросексуални приятели, всички се включиха веднага в фейсбук групата на събитието, четат редовно инфото, което им пращаме и нито един не отправи досега критичен или язвителен коментар. напротив – пред мен изразяват само положително мнение, впечатлени са колко добре се готвим за събитието, колко сме смели и колко добре работим на напълно доброволни начала. направете си изводите сами.

    знам, че в малките общности действа ефекта на селото. винаги ще има критики срещу кмета, независимо кой е той. винаги ще има по-силно изявяване на някои човешки недостатъци като мнителност, критикарство и т.н. сравнено с голямата общност, където тези черти се размиват в по-големия мащаб.

    моля, огледайте се и решете сами – в село ли живеете или в космополитен град. изборът е ваш. хайде, не се сърдим на никой, вашите реакции на слабост са ни до болка познати – и ние сме имали подобни в някакъв момент от живота си :) всички сте добре дошли утре на шествието. заедно сме по-силни.


  35. Ще видим колко от фейсбуук групата ти ще дойдат на самия парад ;-)

  36. girlsgonewise Says:

    wazzup vanilla face

  37. Jayson Says:

    Хм, случайно попаднах на този блог, още по-случайно прочетох какво се случва в България. Но откровенно казано, не се изненадвам. сега като се замисля, за първи път пиша в блог. Баси якото :) Макар, че поводът е жалък.
    Никога не съм се притеснявал от факта, че съм гей. Никога не ми е пречело било то в личен план или професионален. НАПРОТИВ. Колегите ми винаги са ми се възхищавали за това ,че не ме ебе кой кво говори за мен.
    Проблема е, че никога не съм разбирал защо тази национална (регионална) омраза се е запазила и в 21 век избива с една нова сила, макар и на различни фронтове. Говорите за някаква партия, която се е формирала и се гласи да влиза в Парламента. България винаги е била страна на абсурдите, защо не сега? Да, аз овреме сколасих да се спася от там, някак не се виждах повече в тази картинка. Макар че оставих хора, които обичам. И ми липсват. Но съгласете се, ние сме все пак една сравнително нова „Демокрация“, ще отнеме доста време, докато се преодолее този страх от непознатото. Поколения… Като погледна назад виждам, че за последните 10 години в България се случиха страшно много промени, касаещи гей живота като цяло. И въпреки това все още липсва „the magic stick“, просто да махнем с пръчицата и всичко да е цветя и рози. Ще мине и това. Надявам се да не стигнем то геноцид и да почнем да се трепем педерасти и националисти. Защото накрая обикновенният човек ще продалжава да гледа умно и с големи влажни очи и аха да разбере за какво иде реч. А за да се случи промяна се налагат революций. За това съм зад вас, макар и само морално. Дано не остане отново „Буря в чаша вода“, а някой да намери смелост от т.нар. НАЦИОНАЛНИ МЕДИИ и да превърне този залят с нафта плакат и тези пребити момчета в НОВИНА. Ок, може и печална, но е по-добре от никаква. Не веднъж са пребивали и мои приятели, само защото не са се поколебали да покажат на света кои са. Искрено Ви пожелавам да съберете повече симпатии ,отколкото омраза с това Ви начинание. Успех

  38. БНС Says:

    Отивам да ви бия. Ще ви спукам гьона! Зиг хайл 88!

    • IYI Says:

      като ви чета коментарите и се чудя на тъпотиите, които сте написали, а и на които сигурно си вярвате. каква е тая евтина педалска провокация в стил червен педал (визирам поста на БНС). не разбрах само дали наистина някой е метнал молотовки по някакви ваши заведения, или това е поредната фалшива тревога, в плах опит да сплотявате педераските си редици. и … не на последно – някой от БНС ходи ли да ви „бие“ тази година? май ви харесва да се занимаваме с вас, така че може следващият път да ви обърнем специално внимание.

  39. Дарина Says:

    Леле, БНС, колко си смел, особено когато отиваш да „воюваш“ с жени! :)

  40. Селин Says:

    nox, ти noxis templum ли си?
    Ако си ти и си дошъл в София без да ми се обадиш, ще ти счупя главичката после!! :))
    Видях част от парада, стори ми се, че няма произшествия, дано съм била права. Но и полицейската охрана беше на ниво. :)

  41. участничка Says:

    парадът беше супер! получи се нужната еуфория! искаше ми се да продължи по-дълго, но и така беше добре, над 300 участници, без инциденти – браво на организаторите, добре са си свършили работата!

  42. Дарина Says:

    Поздравления! :)))

  43. С_чувство_за_хумор Says:

    колкото повече ви опознавам- разбирам че съм хомофоб, може би защото съм порнофоб. А днес си помислих че всики гей нямат чувство за хумор, и това е непробиваема теза. Така е, като нямаш чувство за хумор облягаш на нещо друго за гъделичкане(порно)…?

  44. Дарина Says:

    Хей ти, с чувството за хумор, какъв ти е проблемът?Откъде разбра, че „всички гей нямат чувство за хумор“? И кого толкова си опознал? И за какво порно говориш?

  45. clairey Says:

    Хаха явно има и чувство за непробиваеми тези. Логиката му е неуспорима: „Днес си помислих, че всички гей са скучни => това е неуспорим факт (гей и комедия са абсолютно скарани, бързо, обадете се на Уанда Сайкс да се преквалифицира докато е време) => понеже не могат да проявяват чувството си за хумор в хитроумни коментари в girlsgonewise като мен => гледат порно (duhh) => просто трябваше да кажа че не харесвам порно, но обичам да говоря за това колко го мразя.“

  46. Джамбазки Says:

    Не,Дарина, разбира се, че не мога. Но както писах нейде, не ме интересува. Твоя си работа.

  47. Психолог Says:

    Този горе наистина ме разсмя, сигурно е прав. Ето ви и друга смешка: Понеже сме държава на чалгарите(кич,имитатори, конформисти в модата) един ден хомосексуалистите ще са мнозинство.

  48. Нудист Says:

    Аз искам един ден да се разходам гол навсякъде, до билата на кино на работа и в макдоналдс. Но искам и парад, и след това да имаме големи свободи- инцест и голота за всички.

  49. woland69 Says:

    Половината от коментиралите са малоумни. И продължават с неграмотното пропагандиране на професията „хомосексуалист“. Професионалист.

  50. Rado Says:

    za poreden pat ostavam s gorchiv vkus sled kato cheta podobni blogove. Javno dokato ima bulgari v nashata durjava shte ima i omraza na vsjakakvo nivo!


Вашият коментар

